Sunday 18 March 2012

SPM results?!!!


Aduh..!makin parah agaknye sakit aku nie…asyik mengelamun je..ape nak jadi dah nie?! Aku xtau la aku sorang je rase camni or kawan-kawan aku sume ase gini..tiap detik yang berlalu buat jantung aku marathon! Nervous petala kelapan!ngeee…
=((
Tengah-tengah aku nervous sesangat nie aku isi la mase lapang yang overloaded tu dengan baca balik novel-novel feveret aku..ops!aku bukan minah bunga tapi aku layan jela novel-novel melayu nie..tapi certain malay novel je yang aku beli..yang betol-betol menarik laa kot..tapi aku minat sangat dengan Hlovate..novel-novel dia xde la jiwang sesangat…tapi boleh kata Islamic la jugak..aku suke!!well, aku bukanlah alim sangat tapi aku sedang perbaiki diri..good thing to do right?
Antara novel-novel dia yang aku cherish > Aa Bb, Tunas, 5Tahun 5Bulan, Versus,,,  menarik..banyak yang aku dapat belajar..i know what i’m going to say next is quite ridiculous..but still the possibilities remains. Bila aku baca novel-novel dia, memang watak utama nya agak sama in their characteristic..whether its Johanna in 5tahun 5bulan or  Addin Shah in Aa bb..sometimes i do even sees hlovate in these characters..:geleng
Now..back to the main point as in why entri aku kali nie bertajuk Ya Rabb..kuatkan semangat aku menerima ketentuanMu.. Well..hlovate nie is a medic student whom pursue her studies abroad and obviously almost all her novel she scribbles about overseas study..and..aku saaangaatt teringin nak pursue studies kat oversea jugak..and..xsampai seminggu je lagi result SPM aku nak kuar..and the rest is history..
:takutHow i hope yang result aku tu dapat hit straight,,well..frankly speaking..aku harap slip tu nanti tayang sume A kat sume subject! I am not being overconfident here but aku harap sangat-sangat camtu..tapi camne pon aku kena redha jugak dengan ketentuan-Nya,,He knows the best..for all of us..
Ya Allah..permudahkanlah aku dan rakan-rakanku mendapat keputusan SPM yang terbaik..
Sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui..
Murahkanlah rezeki kami semua dan bukakanlah jalan agar kami mampu menjadi muslim dan muslimah sejati..
Menuju jannahMu…
:bye

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...