Tuesday 20 March 2012

reunion?!!


:malasAssalamualaikum..hari nie 19hb mac..2 hari je lagi mananti dalam debaran..hari nie jugak kawan aku Nabila amek flight pulang ke semanjung. Nabila nie tinggal di Sandakan tapi bersekolah di Tesmal.. Terengganu Elite School Mak Lagam.. jadi dia and family da naik flight pukul satu tengahari..dalam pukul tiga sampai di Kota Kinabalu..transit dulu sebelum ke KLIA pkul empat ptg ..*semoge selamat sampai ye..

Batch 07-11 Tesmal..a.k.a batch aku ada dua tiga orang yang tinggal jaoh dari sekolah..iaitu..

>Nabila (yang paling jauh laa sebab dia duk kat Sabah..)
>Aisyah (kedua jauh I guess..sebab dia duk kat Kedah..)
>Ika  a.k.a aku la tuu!..(aku plak duk kat Lumut, Perak..)
>Nadz..(dia duk kat Negeri Sembilan..)
>Idah n Hisye..(dorang berdua nie duk kat KL..)
*nie je yang aku tahu laa..yang lain sume tinggal dalam Terengganu..

Kalau sesaper yang tak kenal ngan Tesmal sekolah tercinte aku nie mesti akan anggap nie SBP kan?tak pon actually..sekolah elit terengganu and terbaru dah bergelar sekolah kluster..*tak de laa baru sangat, dalam tahun lepas dapat gelaran nie..-2011
Yang tinggal jauh seperti disenaraikan di atas (feymeskan dorang lagi! :P) mereka and termasuk aku..sume tinggal di Terengganu dahulu kala..hehe..tapi da bertebaran serata ceruk Malaysia mengikut keluarga tapi kami masih kental bersekolah di Tesmal..ceewaah!

Kenapa aku cite sal tarikh hari nie and xpasal2 hop masuk cite kawan-kawan yang setia di Tesmal plak nie??

Sebab musababnyee adalah..pagi 19hb nie..kawan-kawan yang berada di Terengganu nun jauh di sana tuu buat la satu reunion..and mengikut sumber yang boleh diyakini >Amy @ HeadGurl Tesmal Batch 07-11~ dorang masih berseronok sukaria lalala kat pantai teluk lipat Dungun tu..(waktu sekarang-3.21ptg!) amboi-amboi..seronoknyee deme..ate kome tak dapat ler joinnyee..*haa..dah keluar accent Perak aku!HAHA.. hailaa~jeleznyee..
:ohno
Nak dijadikan ceritenyee aku ‘ter’mimpi laa sebuah mimpi pada 19hb nie jugak..
:takutMimpi aku nie bermula dengan perjalanan aku pulang ke Terengganu nie laa konon-konon nak amek result..and xlame pas tuu sampai laa..*aikk??cepatnyee dari Terengganu ke Perak??HAHA..beselaa..mimpi! sambung cite..>mase sesampainyee ke Tesmal..aku dapat mesej!and of course mesej mengenai result aku..and tetibe je ntah pop out dari mane ntah..kat tangan aku ade kertas slip SPM!huhu..and kat slip tuu ade bermacam-macam huruf!!(gred subjek)*nauzubillah..mintak dijauhkan..

aa..sudah…mase nie takot tu da overwhelm overtoxicated da!!hehe..and..kebetulan mase my dad nak drive in masuk kawasan sekolah, dah jammed!sebab penuh dengan kereta parents kawan-kawan aku nak amek result nie laa..and aku cakap kat ayah aku..tak payah la ke sekolah sebab aku da cek result melalui SMS..and bila ayah aku tengok result tu dengan muke terkejut yang amat sangat..aku trus terjaga!!HAHA..

what a dream!! Nauzubillah min zalik..mintak dijauhkan dapat result camtu..~~permudahkanlah urusan kami semua Ya Allah..amiin,,,






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...